Alla inlägg under september 2012

Av Ronja Bråhn - 24 september 2012 19:52

Halloj alla läsare! (som jag inte har)

Jag har blivit sjuk, så nu kan jag inte vara med i kören, inte vara på juniårerna och inte gå i skolan(to sick for school, yeah!) Nu sitter jag vid datorn typ hela dagen och håller på att "göra" ett eget spel. Ganska kul om du inte har ngt annat att göra. Jag SKA bli frisk tills på torsdag för då ska jag och syrran kålla på modeshow!! Nu diskuteras det i skolan om vilket gymnasium vi vill gå sen nästa år. Jag vill gå florist tror jag   men jag har fått en praoplats på en blomsteraffär i närheten så jag vet nog lite bättre till jul.

 

Vi hörs om 4 dagar<3

Dagens motto: To cool for school!

Av Ronja Bråhn - 12 september 2012 20:00

Halloj alla läsare!

Nu börjar allt att komma igång igen. Jag har precis börjat i en kör, det skulle ha varit två från början men nu ser det bara ut att bli en. Hade första övningen i går och gissa vad... jag var den enda personen där!

I morgon börjar juniorerna/miniorerna som är en barngrupp där man pysslar, myser och har skoj. Jag hjälper till där som hjälpledare (hoppas att det kommer ngn mer än bara jag) men först ska jag till sjukhuset. Jag måste tyvärr dit(igen) och hällsa på. Jag kanske ska börja dansa zumba på söndag men även där är antalet personer VÄLDIGT lågt, 4 stycken   hehe. Vet att jag inte har varit så bra på att uppdatera regelbundet och därför tänkte jag att jag skulle börja med att skriva var fjärde dag. Jag vet att det låter som en lång tid men det händer ju inte ngt varje dag och hur kul är det för er att läsa: I dag var jag i skolan det var som vanligt slut. Inte så kul ju.

 

 

Tips: om du tycker om manga eller att bara lägga ut lite bilder så rekomenderar jag www.deviantart.com

Lite som bdb men man lägger oftast bara ut egna bilder, målade eller tagna foton. Gratis ofc!

Av Ronja Bråhn - 1 september 2012 19:05

Tjo!  Idag har jag varit på Bergadagen med min kusin Sandra och en kompis Erica... Vet inte om hon stavar med c eller k    Först gick vi till Sandras syrra och åt spagetti med baconsås mmm! Det var asgott. Sedan gick vi en stund på marknaden, sen hem till Erica där vi lekte med kattungarna och sen åkte jag hem.

Jag köpte inget men hade kul med tjejerna.

 

Vi hörs<3

Presentation

Va den du vill vara, låt ingen annan dömma dig. Njut av livet!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards